Veelgestelde vragen

Je kan bij ons betalen met: IDEAL, Creditcard, PayPal, SoFord en nog veel meer. Als u een item in de winkelwagen stopt ziet u ze vanzelf verschijnen in de ‘checkout’ pagina.

Voor Nederland gelden er geen verzendkosten. Voor de overige verzendkosten & levertijd kan je het best op de pagina Levertijd & Verzendkosten kijken.

Voor de verzendkosten & levertijd kan je het best op de pagina Levertijd & Verzendkosten kijken.

Ja wij leveren in heel Europa. Verzendkosten verschillend wel per land. Dit is het best te zien tijdens het afrekenen nadat je je adres heb ingevuld.

Indien je een kortingscode hebt ontvangen kan je deze toepassen op je bestelling in je winkelwagen. Ook heb je de mogelijkheid om je code in te voeren tijdens het afrekenen.

Jammer als jouw plant van jouw huis geen thuis maakt. Maar bederfelijke producten zoals planten kunnen helaas niet worden geretourneerd volgens het herroepingsrecht. Indien de plant beschadigd wordt afgeleverd of niet naar verwachting is, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice via: info@puurplanten.nl. Vermeld hierbij een foto van de plant en een omschrijving van uw klacht. Wij kijken dan samen met u naar een gepaste oplossing.

Meer informatie over Retourneren vindt je op de retourneren pagina.

Wij hebben hier een overzichtelijk en duidelijke privacy verklaring en algemene voorwaarden gemaakt voor jullie.

Wij leveren direct vanuit de kweker, dat kan betekenen dat als je meerdere planten hebt besteld de planten los van elkaar kunnen arriveren.